|

Top 10

KEI

Od 12 marca do odwołania wszystkie kina zamknięte !

Decyzją Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego wszystkie placówki kulturalne w Polsce: muzea, teatry oraz kina zostały zamknięte do odwołania !

Gdy tylko będzie znana data ponownego otwarcia kin, niezwłocznie ją podamy.

Wyświetlany poniżej repertuar jest nieaktualny !
Wyświetlamy go jedynie aby wyszukiwarki internetowe nie uznały strony za nieaktywną.

Jarhead


Directed by: Sam Mendes

Cinema program "Jarhead" in Kraków

No showtimes for movie "Jarhead" for today
Choose other date from the calendar above.

Movie poster Jarhead - Żołnierz Piechoty Morskiej
Original title: Jarhead
Runtime: 123 min.
Production: USA , 2005
Release Date: 6 January 2006
Distribution: UIP

Directed by: Sam Mendes
Cast: Jamie Foxx, Jake Gyllenhaal, Chris Cooper, Peter Sarsgaard

Opowieść rozgrywa się w podczas wojny w Zatoce Perskiej w 1990 roku, a jej bohaterami są żołnierze z amerykańskiego plutonu, wyruszający w podróż przez zdradziecką saudyjską pustynię.

tekst: Cinema City



Average rate: 5.0
rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0
1788 votes. | Rate movie

Your comments

neo 21. February 2006, 21:51

sam nie wiem
calosciowy mi sie podobal ale koncowka filmu byla do bani.zgadzam sie z kolega z dolu.helikopter w ogniu 100 razy lepszy.przynajmniej jakies sentencje byly a tutaj??jak ktos znajdzie to niech napisze,jedynie moze jak powiedzial mu zeby ustami zagral <lol2>

Bartek 21. February 2006, 8:03

Nudny
eeeeeee jedyna akcja to chyba byla na koniec filmu jak chłopaki strzelali sobie w niebo ciesząc się ze wracają do domu. Ogulnie to nuda. 100 razy wole Helikopter w ogniu.

Gresek 12. February 2006, 19:46

GOOD!!:)
Film jest bardzo dobry i szkoda że tyle ludzi woli dużo ketchupu zamiast jakiegos filmu z przesłaniem!

dada 9. February 2006, 0:54

Ale to już było :(
Niestety rozczarowałem się. Ogladając go cały czas czekałem na akcję i... się nie doczekałem. Miałem wrażenie że ten film już ogladałem i jak sięgnąłem wstecz pamięcią to przypomniałem sobie kilka scen z innych amerykańskich filmów wojennych - ślubowanie wierności strzelbie, śmierć podczas ćwiczeń, friendly fire na pustytni, tragiczne wspomnienia z wojny, szalejących żołnieży. To wszystko już było. Ten film nie wniósł nic nowego.

KarOLinkA! 1. February 2006, 11:06

napisy!!
jak ktos chce napisy to juz bardzo duzo znajdzie w necie np duzo wersji napisow jest do sciagniecia np.przez bershara ale glownie do dwuplytowej wersji ale dobre i to:P:P

skatewrobi 31. January 2006, 19:13

boskiii
za mocny rzadzi a zna ktos jakis fajny film wojenny

Demarest 31. January 2006, 14:33

cd opinii
do Melnyczuk: a niestety na te 99%, na których oparty jest ten film, stanowi jego najlepszą część. Polecam w zamian za tabletki nasenne - wyjdzie zdrowiej, chociaż trochę drożej :)))

Demarest 31. January 2006, 14:29

totalna kiszunia
Jedno trzeba przyznać temu filmowi - jest on jak prawdziwa wojna, tj. 99% nudy i 1% akcji :)

lip 30. January 2006, 10:49

lipa
lipaaaaaaaaaaaaa

Lipa 29. January 2006, 0:28

Lipa
Lipa

napisy 29. January 2006, 0:17

napisy
http://napisy.org/Szukaj/jarhe ad/

gapa 28. January 2006, 19:30

Napisy
ma ktoś napisy do tego filmu jeśli tak prosze o przesłanie na gapa2@neostrada.pl

iwona 28. January 2006, 18:28

ok!
wart obejrzenia!

kolega 27. January 2006, 17:37

Do Lukrega19
Jesteś chamowaty!

marcisz 26. January 2006, 23:18

Film wywarł wrażenie
Film był w odpowiednim klimacie, ani przez chwile sie nie nudziłam. Nie był płytki, jak twierdza tu niektórzy, po prostu nie narzucał sie z refleksjami na każdym kroku, tylko umiarkowanie, subtelnie. Z całego filmu mozna coś wyciągnąć, jeżeli tylko kogos na to stać. Film pokazał pewnie sporo prawdy o Wojnie w Zatoce, jest przecież oparty na faktach autentycznych. Każda scena mnie wciągała. Film został skonstruowany tak, ze widz na chwile zapomina że jest w kinie, przynajmniej ja tak czułam.

Melnyczuk 23. January 2006, 19:10

Film zapewne w niedługim czasie zostanie zaliczony do klasyki
Film zapewne w niedługim czasie zostanie zaliczony do klasyki takiej jak "Full Metal Jacket", lub "łowca jeleni"
Fakt faktem, że brak w nim scen batalistycznych, takich jak w Rayanie, czy wróg u bram, cięka czerwona linia, byliśmy żołnieżami...
Ale jak widać takich filmów jest masa, a mało takich które pokazują prawdziwą wojnę. Czyli jak powiedział Montgomery "(..)99% Nudy, 1% adrenaliny(...)" A nuda to najgorsza część..
Gorąco polecam, jest to film o wojnie, a nie o kolejnym RaMbO.

buuuuu 22. January 2006, 13:47

całkiem całkiem
film jest całkiem całkiem. Czyżby nowe oblicze dramatu wojenego w wykonaniu amerykanów

Lukreg19 21. January 2006, 12:10

co napisy?
idz sobie do kina madralo a nie szukaj napisow:P mam i to do wersji 1 lub 2 plytowej:) bylem w kinie i powiem tyle strata czasu zarowno w kinie jak i na komputerze:) niestety mimo iz kocham filmy wojenne ten zmarnowal mi 2 godziny z zycia:(

LookAss 21. January 2006, 12:06

niestety lipa:(
uwilebiam filmy wojenne ale ten zawiodl na calej linii:( zero akcji plytkie przemyslenia nic zadnej glebi ani zadnej siekany:( nic nie mozna sie w nim doszukac 3 na 10 i wszystko...

klaudia 20. January 2006, 23:07

zaj.bisty
bylam wczoraj na filmie i polecam go wszytkim !!:)był super:)

Previous 1 3

Add new comment Jarhead

Your opinion about the movie:

Repertuar kin na telefonie

Now in cinemas

Cinemas

Premieres

27 March
20 March
13 March

Coming soon

3 April
17 April
» more coming soon

Cinemas


logo Repertuary pl © 2000 - 2020 Repertuary.pl