|

Wasze hity

  1. Bohemian Rhapsody
  2. Le Mans '66
  3. Jezioro dzikich gęsi
  4. Green Book
  5. Najświętsze serce
  6. Sala samobójców. Hejte...
  7. Kafarnaum
  8. Parasite
  9. Interstellar
  10. Stare grzechy mają dłu...
KEI

Żony ze Stepford

The Stepford Wives
Reżyseria: Frank Oz

Repertuar filmu "Żony ze Stepford" w Krakowie

Brak repertuaru dla filmu "Żony ze Stepford" na dziś.
Wybierz inny dzień z kalendarza powyżej.

Plakat filmu Żony ze Stepford
Tytuł oryginalny: The Stepford Wives
Produkcja: USA , 2004
Premiera: 16 lipca 2004
Dystrybutor filmu: UIP

Reżyseria: Frank Oz
Obsada: Nicole Kidman, Bette Midler, Matthew Broderick, Christopher Walken

Joanna, młoda mężatka, przenosi się z rodziną z Manhattanu na bogate przedmieścia Stepford. Wkrótce zaprzyjaźnia się z Bobbie. Obie kobiety stopniowo dochodzą do wniosku, że w ich okolicy dzieje się coś złego, a wszystkie sąsiadki sprawiają wrażenie zbyt idealnych i pozbawionych własnej woli...



Średnia ocena: 5.0
rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0
Oceniono 1804 razy. | Oceń film

Wasze opinie

olaboga 28. listopada 2008, 20:19

żałosnym jest niedocenianie majstersztyku.

Kata 24. sierpnia 2004, 10:00

Beznadzieja
Film jest nieciekawy i nielogiczny. Szkoda pieniędzy na bilet do kina.

Idalcia 17. sierpnia 2004, 23:53

Hej, co tak narzekacie, fajne!
W sam raz na lato i zawsze to alternatywa dla zalewu komedii romantycznych. Zabawne, ciekawe, z dobrą obsadą i mało kiczowate. Zakończenie zaskakujące, czyli wątek kryminalny OK. Obejrzyjcie!=)

aSiUniA :) 15. sierpnia 2004, 23:21

Mi siem podobało :D :P hihihi
A..mi sie nafet podobało :D nie było takie strashne:P byłam jush na wielu filmach i ten nafet spoX :D pozdrowionka :)

Sylvia 11. sierpnia 2004, 15:30

dno
Podziwiam człowieka który wymyslił ten film, trzeba miec talet zeby wymyslec takie dziadostwo...

IWONA 2. sierpnia 2004, 19:02

SZOK
KTO TO WYMYŚLIŁ !!!FILM KOSZMARNY BEZ SENSU .. SZKODA KASY!!!!!! NIE IDZIE BO NIE WARTO

kasia.sz 28. lipca 2004, 13:59

szkoda komentarza
kicha!!!!!!!!!! brak mi slow.

Slucik 24. lipca 2004, 17:45

Potrzebuję napisy do tego filmu
Chciałabym obejrzec ten film ale nie moge znalezc napisów piszcie prosze agarda@poczta.fm!Z góry dziękuje

Karia 24. lipca 2004, 15:07

TEN FILM JEST BEZ SENSU

sloneczko 23. lipca 2004, 15:08

do Frodoq : poczytaj king'a to poczujesz klimat :)

sloneczko 23. lipca 2004, 15:08

do Frodoq> poczytaj king'a to poczujesz klimat :)

Frodoq 21. lipca 2004, 13:05

Szkoda słów....
To jest CIENKIE jak sik pająka... Zupełnie brak jakiejkolwiek logiki, i wpadki w efektach niby specjalnych... Sporo nieścisłości... Gorąco NIE POLECAM

Oko Obserwatora 20. lipca 2004, 15:43

Cieniutkie
Słabe, schematyczne, niezbyt spójne i ogólnie głupie - w sumie tylko to mi sie nasuwa po obejrzeniu tego filmu.

hmm 19. lipca 2004, 20:33

slabe
wydawaloby sie ze skoro kidman gra to warto obejrzec ale niestety nudne i nijakie wynudzilam sie nie polecam

ann-g 18. lipca 2004, 22:59

gdyby sie zastanowić..
w pierwszym momencie myślałam - > okropność..Potem przyjrzałam się temu filmowi głębiej i gdyby się zastanowić to jest nad czym pomy śleć..I zauważyłam w końcu Kidman.Bo wydawała mi się fantastycznie przereklamowana..Mimo wszystko polecam.

mruczek 18. lipca 2004, 16:01

Inspektor Gadget dla feministek

Nelson06 17. lipca 2004, 22:58

Nuda nie polecam!:(
nudna fabula nic sie nie dzieje żadnej akcji! moż na sie zanudzić!

matrix 17. lipca 2004, 21:38

jeszcze nie obejzalem ale zamierzam:)
chce sobie obejzec z siostra ten film a nie mam napisów doradzcie mi gdzie ja je znajde!!!!!
mój mail: haczyk_87@tlen.pl

Maciej 16. lipca 2004, 15:30

jak mozna popsuć tak dobrą książkę :(
zrobili z dobrego thrillera beznadziejnie głupkowatąszmirowartą komedię
o tempora o mores

pitrzak 14. lipca 2004, 8:54

jeszcze nie widzialem
Ma ktos napisy do tego filmu?
Jak tak to prosze o kontakt pitrzak@tlen.pl

Poprzednia 1

Dodaj nowy komentarz Żony ze Stepford

Twoja opinia o filmie:

Repertuar kin na telefonie

Teraz w kinach

Premiery

31 lipca
24 lipca
17 lipca

Zapowiedzi

7 sierpnia
14 sierpnia
» więcej zapowiedzi

Repertuar Kin