|

Top 10

  1. Bohemian Rhapsody
  2. Ford v Ferrari
  3. The Wild Goose Lake
  4. Green Book
  5. Corazon Ardiente
  6. Sala samobójców. Hejte...
  7. Capharnaum
  8. Parasite
  9. Interstellar
  10. Marshland...
KEI

The Day the Earth Stood Still


Directed by: Scott Derrickson

Cinema program "The Day the Earth Stood Still" in Kraków

No showtimes for movie "The Day the Earth Stood Still" for today
Choose other date from the calendar above.

Movie poster Dzień, w którym zatrzymała się Ziemia
Original title: The Day the Earth Stood Still
Runtime: 104 min.
Production: USA , 2008
Release Date: 16 January 2009
Distribution: Imperial Cinepix

Directed by: Scott Derrickson
Cast: Keanu Reeves, Jennifer Connelly, Kathy Bates, Jaden Smith, John Cleese

„Dzień, w którym zatrzymała się Ziemia” to nowa wersja filmu fantastyczno-naukowego z 1951 roku. Jennifer Connelly wciela się w doktor Helen Benson, która poznaje Klaatu (Keanu Reeves) - kosmitę usiłującego ostrzec Ziemian przed katastrofą.
Gdy władze odmawiają Klaatu spotkania z przedstawicielami ONZ i traktują go jak wroga, Helen i jej pasierb (Jaden Smith) dowiadują się, że nie ma on złych zamiarów.
Od doktor Benson zależy los całej planety – musi przekonać przybysza, że Ziemianie zasługują na to, by ich ocalić. Pytanie brzmi, czy nie jest już na to za późno…



Average rate: 5.0
rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0
1793 votes. | Rate movie

Movie trailer: The Day the Earth Stood Still

Your comments

yoasia 10. February 2009, 0:30

mnie najbardziej podobala sie scena jak dwoch powaznych przedstawicieli kosmosu spotykaja sie w McDonaldzie zeby przedyskutowac co zrobic z Ziemia i ludzkoscia... :D
nie no, prosze Cie USA nie produkuj juz wiecej filmow tego typu....

agga 7. February 2009, 22:10

nie warto kolejny do kolekcji film jak to amerykanie ratują świat. klimat, nawet teksty mozna już było usłyszeć we wcześniejszych filmach tego rodzaju:(

poli 3. February 2009, 22:29

Ni to uczta intelektualna, ni dla oczu, i tak to mozna najkrocej opisac. Akcja w tym filmie w zasadzie nie wystepuje poza paroma krotkimi zrywami a co do uniwersalnych wartosci to rezyser przeslizgnal sie po temacie zamiast go zglebic. Do kina szkoda czasu, poczekajcie az bedzie w TV.

magic 1. February 2009, 14:45

szkoda kasy na taki nudny film!! Nie polecam !! po 30 minutach myslałem ze akcja sie rozwinie ale sie pomyliłem. Wynudziłem sie jak cholera mimo iż miałem ochote na obejrzenie dobrego filmu...moglem isc na co innego

kazekNewB 1. February 2009, 11:20

lipa po całośi,nie idzcie na to czasem do kina,totalne dno

Ninki 31. January 2009, 14:33

Jak na film SF to jestem trochę zawiedziona dobrze, że przynajmniej zagrał Keanu Reeves to się tak nie nudziłam. Efekty specjalne nie robią wrażenia, nic odkrywczego i specjalnego.

Aslan35 28. January 2009, 12:39

Polecam film. Na pewno to nie wodotrysk z efektami, co moze rozczarowywać,
Co zresztą widać po komentarzach. Film taki czwórkę. Fabuła zgrabna, ładnie to nakręcone klimatycznie. Sa niedociągnięcia pewne, acz całośc moim zdaniem warta do obejrzenia w kinie nie w domu. Bardziej bym, to traktował jako thriller polityczny z domieszką, sf, bo jak na film sf trochę tego sf mało.

edek 26. January 2009, 14:02

Jako fan kina SF powiem krótko. NIE IDŹCIE NA TO DO KINA. Poczekajcie aż bedzie na DVD. Stracicie max 5 zł.

edek 26. January 2009, 14:00

Hmmmm...ogólnie film bardzo przecietny. Pomysł dobry ale jakoś tak...nijak. Szkoda Keeanu ,bo grał jak zwykle swietnie. Tego typu filmy powinny być pełne efektów specjalnych , akcji , zwrotów itp itd. Dostaliśmy właściwie nie dosć ,ze nudnego to jeszcze głupiego.
Biedne te Stany jak zwykle obcy atakują , świat zaczynając od nich. Do tego ,,śpiący'' robot obrońca....eh dziwny jakiś ten film.
Jakoz wolennik sf nie polecam ogladania go w kinie , lepiej bedzie wypozyczyc za jakis czas i zlukac na TV.

Opos 25. January 2009, 12:55

Nie wiem jak można było zmarnować taki film... Twórcom jednak się udało. Nudny jak flaki z olejem, na siłę moralizatorski i przewidywalny do bólu. "Wojna światów", mimo że nie była najlepszym filmem, to bije tego gniota na głowę. Pieniądze wydane na ten film uważam za wyrzucone w błoto. Złota malina jak najbardziej zasłużona.

izoldinia 24. January 2009, 23:22

Przyznam, że filmu nie oglądałam, ale jak widzę sceny w kolorach zielono-niebiesko-czarnych to już mi się nie chce...

fanaberia 24. January 2009, 16:19

istna klapa!

jacek 24. January 2009, 13:16

Totalna klapa! Film bez ładu i składu, słabe efekty, skopiowane z innych filmów. Bardziej komedia niż dramat! Tak naprawdę to szkoda czasu!!!

bach_bach 21. January 2009, 18:49

Film niestety koszmarny. Ilosc niespojnosci i kompletnie bezsensownych watkow niezliczona, najbardziej mnie rozsmieszyla proba pomocy medycznej obcemu, szukanie zyl, defibrylacja przy kompletnym braku znajomosci jego fizjologii... Pomysl dobry, wykonanie tragiczne. A szkoda... 3/10

a 19. January 2009, 15:52

ten film byl tragiczny, tak kiepski ze chwilami msie lezy ze smiechu, do tego te koszmarne efekty specjalne, ze juz nie wspomne o kiepskich watkach...

Jacek 19. January 2009, 13:34

tak się siedzi i nic się nie dzieje a na koniec nagle.... tez nic się nie dzieje

zapowiedzi, reklamy fajne - film beznadziejny

sandra200400 18. January 2009, 17:39

NIE POLECAM! Pokuszę się o deklarację, że jest to jeden z najgorszych i nic nie wartych filmów ostatnich lat!!! Zdecydowanie niedopracowany film, "dead end'y"....... no i ŻELAZNY ROBOT hahahaha. Naprawdę odradzam ten film! pkt 1

ojh 17. January 2009, 21:44

Faktycznie różne wątki mogły być bardziej dograne. Ale - bardzo dobra gra aktorów. Można się zadumać nad naszą złą i dobrą stroną. I przypomnienie, że dopiero bycie nad przepaścią wydobywa z nas to, co prawdziwie ludzkie.

Keller 17. January 2009, 9:41

Film podobny do Wojny Światów ogólnie o zagładzie ziemi. Moim zdaniem nie był zły jak ktoś lubi SF to mu się spodoba :) Ocena 7

grzegorzeckie 17. January 2009, 0:57

przypadkowo sciagnalem sobie odpowiednik tego filmu z 1951roku i naprawde dal mi zdecydowanie wiecej niz ten z ponad pol wieku pozniej ... powazna lipa..

Previous 1

Add new comment The Day the Earth Stood Still

Your opinion about the movie:

Repertuar kin na telefonie

Now in cinemas

Premieres

31 July
24 July
17 July

Coming soon

7 August
14 August
» more coming soon

Cinemas


logo Repertuary pl © 2000 - 2020 Repertuary.pl